Glitter Text Generator at TextSpace.net

cinta aku dan bola!

salam..
cinta aku atau bola? hum. aku pun sik tauk la. apa la aku tok kalo dibandingkan dgn bola. bola agik penting bh dr aku tok. hmmm. yala nsib mun berkapel an laki nok gila ngn bola. bola jk dipkey bh. tp,aty aku sik da nk mbik kesah hoo. hmm. yala nsib aku. aku dn aku. knk msty aku hoh? knk? aku mao juak bahagia. aku luah kat ctok pun sik dh mncukupi untok luah asa aku tok. haiya. pliss la man, be a man bh. paham pasan mpuan kit bole? sik kan nak tggu ditego juak bru la mao bergerak. hello? kau already besar bh. use ur brain la. tauk la kau terer men bol ya. aku nang ska mun kau men bola ya. sik akn aku melarang bh. p,phm la asa aku bila kau nggl aku dkya jk eh?. haiya. bola n bola. bola lbh pntg dr aku tok :( babai ^^

No comments: