Glitter Text Generator at TextSpace.net

say BYE to 2011 and say HI to 2012!!


Assallammualaikum pembuka bicara,saya ameria ingin bercerita..hehe..


 banyak cerita suka duka yg aku alami dlm tahun 2011. so,aku pun dah malas nak suma tu. bak kata my boyfie ''yg lepas biar lepas''. aku taknak dah ingat kesah2 aku lam tahun 2011. biarlah ia menjadi memory 2011. so,tahun 2012 ni aku berazam nak lebih dekatkn diri ngan tuhan,nak ubah perangai mnjadi lebih matang,nak buang ego sikit dr 100% pegi ke 50%. yah,insyaallah. and yg plg penting aku nak capai cita2 aku. hehe. aku nak buktikan kat family aku yg aku dah berubah. tahun 2012 ni dah masok sweet 19. hehe. alhamdulillah. 
 so,aku nak cerita sal cinta aku pd tahun akn dtg. aku harap sgt yg hubungan aku ngan my boyfie( mohammad ) bahagia. taknak la da kes da org ketiga. huh. aku plg taknak benda tu tjadi ok. aku nak hubungan aku ngan dia mjadi satu hubungan yg matang,simple and relax. haha. aku taknak hubungan yg setakat utk buang boring jer. aku nak hubungan aku ngan dia kekal smpai bila2. hehe.  insyaallah dgn izinNYA. masin mulut aku. 
* dedeng, i want u noe I LOVE YOU SO MUCH n WANNA BE WITH FOR EVER AND UNTIL THE END OF MY LIFE. huhu. ONLY YOU :) with love amerieyya ~

No comments: