Glitter Text Generator at TextSpace.net

you are my SUNSHINE syg :)

Assalam semua~

first of all,aku nak madah thanks ngan chenta aku ya sbb nya rajin bha update blog tok. aku sik la rajin ney pun. gik pun line aku ctok mcm chipsmore bha. kdg2 ada kdg2 sekda. yala payah. hehe. okay,bebalit ngan tajuk aku ya. aku nak cerita la oh. aku bahagia bila asa disyg oleh seseorang nok aku syg juak. mok aku mark nama ny ya sik pelu kan. of course y'all tauk sapa org yg aku mksdkn ya kn. hehe. spa sik bhgia bila dsyg org nok dsyg juak kn. hehe. aku sa bhagia bila hari hari nya mdh ny syg aku,aku happy. sik penah lejuk ny mdh gya k. walopun gne aku marah ny,merajuk ngn nya. nya ttp pdh gya. hehe.ny sik pnh lejuk utk mujok aku k. hehe. 
yuhuu,aku sik pndy nak ceta pa gik. ku just nak post tok jak la. yg pntg aku post kn. ya nmapk bena aku mals kn. hehe. well..
#just 4 u syg..<3
Pinjamkan hatimu
Agar dapat aku tunjukkan cintaku
Moga engkau tahu semua kasihku
Hanya untukmu
Setia rinduku nyata pada mu
Pinjamkan cintamu
Agar dapat aku selami hatimu
Moga aku tahu ikhlasnya
Kasihmu hanya untukku
Percaya rindumu nyata pada ku
Bicaralah hati tentang kita
Bicaralah hati untuk selamanya
Bicaralah hati dengan rela
Kau lengkapkan hidupku
Sempurnakan cintaku
Biar hati kita jadi satu

No comments: