Glitter Text Generator at TextSpace.net

aku kini busy sama kerja

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَ

ASSALAMMUALAIKUM pembuka bicara :) 
lamak dah aku sik update blog,rindu rasanya. aku knek tok sangat sangat busy. sometime aku sikpat online juak bha. aku lelah,ngaleh suma ya ada la. senang ceta,aku malas. hehe. tok,aku curi masa ckit untuk kongsi cerita. aku nak ceta yang knek aku dah start keja. dh kira sebulan la ku dh keja. well,keja before pegi study kan. mbik pengalaman urg padah. hehe. sik juak boring dok tencangok d umah jak oo. nambah berat badan. then,bdn pun akn jadi bulat kedak bola. haha. ok ok melalut dah aku tok. aku nak ceta tok..

aku knek kerja sebagai lobby crew d sugarbun MERDEKA MALL. well,ya pun mak ku nok tlng carik kan. betuah aku dpt mak kedak ya. ny sik mok aku bosan d umah ny carik kn aku kerja nok bekenan d aty n ya. gikpun area merdeka mall tok sik la jaoh glak area tmpt tggl aku ho. yala nok mak ku maok keja cya. aku tggl d kuartes sugarbun. nak idup berdikari katakan nak. jgn sik mencoba jak urg tetua pdh bha. hehe. 

kerja aku d sugarbun ya simple simple jak. sikda la smpey pening palak utak pk sal keja ou. pa jak la mun setakat anta order,kemas meja n molah aiskrim ya. hehe. senang kan. bunyi ya ngada lu oo. tp,mula mula ya kekok juak la. baruk baruk bha ya. hehe. sik besa juak gk. blurr juak. nk tggu d suoh juak baruk polah bha. hehe. haaa,kadang2 ya aku da juak try try jadi cashier. hehe. blja la o. smpey bila mok megang lobby jak jak. sangel juak ngga aiskim ya jak jak. haha. mok juak try jd cashier len kali. lam proses la tok. tngh blja. dah nma kita crik pnglaman mcm tok la upa gaya. blaja jak pa nok patut. rugi sik blaja. hehe

yajak la ceta ku ya tk. nak pdh menarik glak ya sik la ou. p,maok syer ceta jk. hehe. haa,ku nak mdh juak nok aku tggu kptsn stdy ya. aku kan isik borang UPU ya rya. tgh tggu kptsn ny bulan 4 tok lak. arap dapat la ou. mok capai cita2 juak. hehe. ok la yajak la. sik tauk nak ceta pa gik tok. hehe. ok ok babai. makseh baca blog aku :)

sincerely,
NUR AMERIA
( THE HEROIN ♥ THE HERO )

No comments: