Glitter Text Generator at TextSpace.net

AKU TAKUT BILA AKU MULA SAKIT :(

SALAM PEOPLE..

msty torang eran kan kenak aku takut mun aku sakit. tgok la pic kat atas ya. aku tunjok pict ya bukn untuk aku sengaja show nok aku msok ospitel. bukn nya kacak ilak pun upa aku d cya oh. haha. ngok jak,muka mak aku pun bosan dah jaga aku d ospitel. hehe. aku takut bh masok ospitel agik. aku malas. boring. bencik. suma nya ada rasa aku. mixed feeling urg padah bh. ary2,setiap saat d cek *arum bulak nya la. aku sik cukup tido bh. bena tok. tiap2 pagi kol 3 dakya aku akan di bangunkan untuk dimasukkan ubat lam hos aek aku ya. punya la sakit oh. antibiotik juak gik. humm. pedeh bh asa nya. mun ku nagga nurse dtg g katil aku mbak besen kecik ya,tauk la aku ya pa dajnya maok polah. humm. nasib badan bena. penah sekali,tem urg mbik darah aku,daknya salah cucok urat. OMG! sakit! asa maok di mrah jak. hehe. n,penah wah sekali ya tem aku nunggu result SPM,sebulan 3 kali aku masok ospitel beturut2. arg! tension aku tem ya beb. doktor yg sma aku jumpa. daknya pun eran knak aku jak2 nok masok. dh la di katil yg sma. adeh2. sian aku kan. yala nasib aku. berpenyakit ilak. sik juak gney sakit aku ya. just masalah buah pinggang n kurg drh jak. pasya,mun aku dmm,suhu aku akn jd tggi ilak. ntah pahl. hehe. yala penyakit nma nya oh. bah2. aku mupok lok. yajak okeyh. BABAI~

No comments: