Glitter Text Generator at TextSpace.net

bila aku ngantok lam kelas,aku akan....









hye. hee. yah,kalo aku borg or buhsan lam kelas aku akn buat sesi fotografi an kengkawn aku terutama kwn aku nok begambaa an aku ya. hehe. nyaie nma nya. genk ngegeh aku ya. haha. btw,she is best buddy. ngeee~tok la keja aku an kwn2 ku tok. tem tok lam bilit tayangan bh. masa P.A tym ya bh. haha. cgu lmbt ilak masok,pa g aku n the geng ambik ksmpatan utk beposing kdk artis. haha. kami budak 6 rendah najib mmg best. walo murid lam kelas mek urg c sebanyak kelas sebelah p,kelas mek urg mmg happening doe. hehe. sumanya sporting,ng sma palak la hoo. nok skema2 pun ok bh. hahah. nok len nok ku sik mbik gamba ya sory la coz takut kantoi bh. haha. mun kantoi sik nyaman di ampas hanpe aku ya. p, best la mun tym dktok. pat juak buang ngantok bh,sik la borg oh. hehe. yala keja. ok la,da msa ku cyta sal len ttg amerieyya life k. hee. ok,thanks for viewing this blog. BABAI ^^

No comments: