Glitter Text Generator at TextSpace.net

cinta??

aku suka tajuk aku ya. hehe. suma urg ada cinta kan? sik kesah la cinta sapa pun. asalkan nama nya cinta. hahaha. aku ada cinta. cinta hati kata kan. tapi aku sik pasti la adakah cinta aku ya sampey mati or sik. hehe. urg nok aku cinta ya,cinta sik ngan aku kan? hmm. aku sik tauk. nya penah madah cinta kat aku p sik tauk perkara ya ikhlas or saja nak ambik ati aku jak. haha. bukan nak mengata dia okey. saja jak. cerita sal cinta tok,aku kadang2 sik paham bh ngan cinta. sometime aku asa cinta ya menyakitkan n sometime aku asa cinta ya membahagiakan. cinta yang menyakitkan ya macam2 jak. just like bila aku dibulak n diduakan. sangat menyakitkan benda gya kan? yess. sangat2 menyakitkan n bole polah urg jadi gila bila terlalu memikirkan nya. haha. then,cinta yg membahagiakan gney bg aku? cinta membahagiakn ya sik banyak bg aku. just like jujur,setia,memahami,caring n hormat aku. thats all. sik susah ya kn. p,aku sik tauk la kenak laki susah untuk lakukan ya. godaan syaitan kali kn. haha. ok la. yajk pasal cinta dr aku. with love ameria~ bye^^

No comments: