Glitter Text Generator at TextSpace.net

kejujuran membawa kebahagiaan :)

Assallammualaikum blogger :)

kalo korang tgok
 pict kat atas tu korg mesti tahu kn tu citer ape?yarr. citer ni fofular sangattttt. ramai org yg minat kan? yah,termasuk org yg empunya blog ni. hehe. kisah cinta adam,nur dan aidil. kisah cinta yg sangat menyentuh perasaan sesape jer yang tengok citer ni. jalan citer nur kasih mmg best and akn buat kite saspen bile tengok. fomfuan *bunyi ngegeh haha* yg tengok citer ni konfem la terharu dgn pengorbanan cinta adam untuk nur. sanggup bertarung nyawa hanya untuk kebahagiaan nur iaitu isteri kpd adam n memegang watak sbg heroin la lam citer ni. ngeee. nur cantik sangattt. dia jenis yg mudh kuarkan aer mata. p mmg siok abiss. aku iaitu empunya blog ni berharap sangat utk dapat cinta yg adam bagi kat nur. walo mcm2 dugaan yg mereka hadapi mereka ttp bersama. sweet kan? spa yg taknak cinta mcm tu kan. kalo aku la mcm nur mmg akan bersyukur sangat. bukan senang untuk dapat laki yg sebaik tu ok. bak kata org. dlm seribu cuma satu jer. n,aku tak nafikan kite mnusia takde yg perfect right? suma ade kekurangan nye. termasok la aku. ok la. tujer. tak tahu nak taip pa lagi. haha. ok. salam :) tc y'all. with love amerieyya.

*oi,boh anok k. aku just try k bahasa ya. haha. mun burok ilak susunan ayat aku. ada aku kesah~ :p

No comments: