Glitter Text Generator at TextSpace.net

single is simple,double make trouble

perkara yang paling aku taknak hadapi ialah problem ngan boyfie. memang tak syok la. apa - apa ja yang aku buat jadi tak tentu arah. yah,aku jadi stress and pressure kalau hadap masalah yang tak sudah - sudah ni. hmm. that's why my title here is single is simple,double make trouble. i like the word. bagi aku,kalau takda perasaan sabar,mengalah tu takyah la nak couple - couple ni. waste your time jer. now,aku rasa lebih baik aku pilih untuk jadi single ja dulu. mean aku taknak fikir sangat la pasal cinta yang aku tak pasti cinta sejati or cinta sesuka hati ja. aku tak la kata yang aku taknak da couple lagi. biarlah masa yang tentukan semuanya ok. cinta tu akan datang sendiri and tak perlu la dicari - cari. hidup single memang i mean takda couple memang hidup yang best. tak perlu fikir hati orang before buat sesuatu. tapi,jangan la tak fikir langsung ok? fikir la perasaan orang sekeliling like our family and friends. tapi,tak la hidup single ni syok sangat. sometimes timbul juga rasa lonely tu kan. heeemmmmm. sebab tu la kawan tu penting dalam hidup kita. kawan akan sentiasa ada time susah dan senang. tu pun ikut jenis kawan la. ada juga kawan makan kawan. hihi. macam takda nasi dah kat dunia ni nak makan kawan kan. hehe. perumpamaan ja tu. huhu. 
          pelik bin ajaib,hairan binti luarbiasa


          
   kisah cinta aku ni tak sehebat cinta nabi muhammad s.a.w kepada siti khatijah,tak seromentik cinta romeo kepada juliet. hehe. kisah aku biasa - biasa jer. tapi boleh la untuk dijadikan kenangan dan pengajaran untuk aku. kisah cinta aku dulu banyak bagi kesedaran untuk aku. kesilapan yang aku pernah buat jadikan aku lebih matang. bak kata omputeh ''let's bygone be bygone'' sebab ada hikamah disebalik apa yang berlaku. aku pernah dgr satu ayat ni dan ayat ni dah jadi macam moto hidup aku. ''kita tak akan rasa cinta sejati itu sekiranya kita tidak rasa cinta kepada ALLAH SWT'' mendalam sangat maksud ayat ni kan? tapi aku suka. ok la. that's all. bye. thanks coz sudi baca blog aku yang tak seberapa ni. hehe. salam. with love amerieyya :)
       

No comments: